Nieuwtextiel.nl- Logo - Beoordelingen

Nieuwtextiel.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden228 beoordelingen in totaal

12 sep 2024
Super goede kwaliteit dekbedden! Ik had de Oostenrijkse omdat ik van dat dikke dons hou. En die kreeg ik ook. De prijs is vele malen lager als wat ik elders zou moeten betalen. Even goed luchten voordat je ze opmaakt. Want t zijn veren en dons en dan lekker wegkruipen onder je dekbed. Later de winter maar komen!

Het is prachtig dat het product verzegeld is. Maar vervolgens kun je niet voelen naar de stevigheid , het materiaal etc. Als je de zegel verbreekt kun je het niet meer terug sturen. Dit mag wel duidelijk vermeld worden bij het product.

Beoordelingen voor Nieuwtextiel.nl

Top!

De hoofdkussens die wij besteld hebben waren hier ruim goedkoper dan elders. Daarnaast dezelfde dag nog in huis! Klinkt te mooi om waar te zijn, maar het is waar haha ;) De kussens slapen heerlijk. Eventjes de tijd gegeven want eerst waren ze nog wat dikker maar na 1,5 week perfect voor ons. Blij mee!
Snelle bezorging en netjes afgeleverd en slaapt heerlijk onder het Oostenrijkse donzen dekbed
Fijn dons/ganzen dekbed geleverd. Goedkoop en lekker warm en luxe. Tevreden klant hier 😁
Goed product, verzegeld ingepakt(donsen dekbed) snelle levering en achteraf betalen.
23 sep 2024
Alles,verliep soepel duidelijke communicatie en super levering.
De snelle levering en de uitstekende kwaliteit van het product
23 sep 2024
Zeer vlotte service,besteld en de volgende dag al in huis

Tevreden met dekbed

Vlotte verzending. Prima dekbed voor een mooie prijs.
22 sep 2024
Supersnelle verzending en goede kwaliteit dekbedden.
Mooi zacht kussen voor een kind, vlot geleverd.
18 sep 2024
Snel geleverd en een prima kwaliteit
Netjes en snelle service
FV